2018 פותחים את השנה עם כמה נקודות למחשבה / מיכל יוגב

שיתוף ב facebook
שתפו בפייסבוק
שיתוף ב twitter
צייצו בטוויטר
שיתוף ב linkedin
שתפו בקהילה העסקית שלכם

שנה אזרחית חדשה בפתח. אז רגע לפני שצועדים לקראת שנת 2018, בואו נסכם כמה טיפים שיסייעו לנו למנף את העסק שלנו, הממשקים הפנים ארגוניים שלנו, שיתופי הפעולה והצלחת העסק בכלל; שכן בסופו של דבר מבוסס על היחסים שאנו מטפחים:

  1. כולנו מוצאים עצמינו בסכסוכים כאלה ואחרים וקל מאוד להיגרר למערבולת הסכסוך. אז בואו ניקח רגע ונשאל שאלה פשוטה. האם אנו רוצים לנצח או להצליח?זו בעצם אחת השאלות הראשונות שיש לתת להם מענה בכל סכסוך. ככל שתספקו מענה מהר יותר ובאופן ברור יותר כך יתנהל הסכסוך על הצד הטוב שביותר. שאלה זו גם תסייע בהגדרת המטרות וביכולת להשיגן.להמשך קריאה
  2. האם יש דרך נכונה לנהל סכסוכים ומחלוקות במקום העבודה? התשובה כן. והמטרה:
  • לעלות את רמת המוטיבציה על העובדים.
  • להוציא את המיטב מעובדיהם
  • תפוקה ויעילות בעבודה.
  • שמירה על אווירה טובה בא נהנים כולם.
  • העצמה אישית ומקצועית הן של המנהל וכמובן של העובדים.
    אז איך עושים את זה? לחץ כאן
  1. זכותך ואף חובתך לשנות כיוון. בסכסוכים וקונפליקטים חשוב מאוד לעצור ולחשוב על המסלול שאנו מטווים בקונפליקט ולאן אנו רוצים לקחת אותו. אז בואו רגע נחשוב על איזשהו קונפליקט שבו אנו נמצאים או שהיינו בעבר ונשאל כמה שאלות:
  • מה באמת ידוע לך על הקונפליקט עצמו? האם יש לך את כל המידע?
  • האם מחשבותיך אכן מבוססות על עובדות או השערות?
  • מהי הסוגיה עליה מבוסס הקונפליקט?
  • להמשך לחץ כאן
  1. האם סגנון הניהול שלך פוגע בצוות שלך?לא קל להיות מנהל המנהיג את הצוות לעבר מטרות ויעדים, עם כישרון לרתום את הצוות תוך התנהלות כיחידה אחת מגובשת. בפועל הצוות מורכב מיחידים שלכל אחד אישיות שונה, גישה שונה, ניסיון ותרבות שונה.
    סדנא בתקשורת גישורית בארגון יכולה לספק את הכלים לניהול מצליח. לחץ כאן
  2. דור ה- Y שימו לב: וואטסאפים ומסרונים – מקור אדיר לסכסוכים וקונפליקטים.ובכל זאת אנו חיים בעולם דיגיטאלי. אז איך מפחיתים את אי ההבנות והקונפליקטים הנובעים מתקשורת באמצעים דיגיטאלים? לחץ כאן
  3. כיצד להתכונן לשיחה טעונה?כולנו מדי פעם צריכים לנהל שיחות לא נעימות בסביבת העבודה. לנהל שיחה שכבר זמן מה אנו יודעים שצריך לנהל אך דוחים אותה עד אין קץ. דחייה זו משאירה אותנו עם אנרגיות תקועות המשפיעים על המשך התנהלותנו מול אותו גורם ואף מול גורמים אחרים. לטיפים לניהול נכון של שיחה טעונה לחץ כאן
  4. חשיבותה של תוכנית הצלחה לעסק המשפחתי.חשיבות גיבושה של תוכנית הצלחה עבור העסק המפרטת בדיוק כיצד יתנהל העסק , מי הפונקציוט שיעמדו בראשו, מה אחריותם, מה קורה במצבים מסויימים כגון עזיבה של אחד מבני המשפחה, הוספת בני משפחה, בני/בנות זוג ועוד אין ספור שאלות ומצבים, הינה הכרחית עסק משפחתי. לתחילת גיבוש תוכנית זו לחץ כאן

אלה היו כמה נקודות למחשבה, לבניית אסטרטגיה ניהולית וממשקית המאפשרות לנו לקחת פסק זמן קטן מהמרוץ היומיומי של ניהול העסק ולהקדיש מחשבה לעתידו והצלחתו לטווח הארוך.

אז שתהיה לכולנו שנה אזרחית מדהימה, עם הצלחות, שגשוג, פריחה והתפתחות אישית מעצימה.

מיכל יוגב
מגשרת מוסמכת בתחומי: גירושין, עסקים וארגוני.
מעבירה סדנאות בתקשורת גישורית בארגונים.
מייל: michal@my-gishur.co.il
אתר: www.my-gishur.co.il

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן